Keeway Swan
Świeżak
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sie20098, 17 AMu8 2009 14:00:00 Temat postu: Kupujemy używany skuter |
|
|
Kupujemy używany skuter
Kupujemy używany skuter Na pewno wielu z Was myślało lub tez ma taki zamiar zakupić używany skuter. Ja wam w tym pomogę, lecz nie wszyscy się ze mną zgodzą.
* Przy kupnie skutera używanego, miejmy głównie na uwadze jego przebieg, stan techniczny oraz wygląd wizualny. Skuter, gdzie w ogłoszeniu podano stan ogólny „bardzo-dobry”, nie powinien przekraczać 15 tys. przejechanych kilometrów. Gdy stan licznika przekracza 15 tys. km, a w ogłoszeniu podano nam, iż skuter jest w sanie bardzo-dobrym, należy wówczas zwrócić szczególną uwagę na wygląd zewnętrzny. Faktem jest, że istnieją skuterki, które mają ponad 15 tys. km, i są w bardzo dobrym stanie technicznym mając tu na myśli stosunek nabywcy do skutera. Jeśli właściciel dba o skuter i tak właśnie mówi, należy zwrócić uwagę na stan zużycia opon, paska przeniesienia napędu (mając tu na uwadze stan licznika).
* Drugą cechą, na jaką powinniśmy zwrócić uwagę to tuning. Kupując używany skuter chcemy sobie zapewnić pewny i sprawdzony towar. Skuter po tuningu mechanicznym, bo o taki mowa, nie jest pewnym towarem. Wiem, że skuter po tuningu kojarzy nam się z super V/maxem, przyśpieszeniem. Ale czy na długo..? Spójrzmy na to z innej strony, mam tu na myśli, iż poprzedni właściciel tuningował swój skuter sam w garażu. Zmodyfikował tam załóżmy wszystko od przełożeń, rolki, po tłoki i cylindry (80 cm3). Ty kupujesz taki skuter i się cieszysz V/maxem ok. 100 km/h. Ale po miesiącu załóżmy skuter traci V max do 50 km/h i teraz bądź mądry .... czy się zepsuł wał od większego ciśnienia... a może to rolki się zepsuły... Więc wymienimy rolki.. a tu się okazuje, że złe dobranie do przełożeń. A wiec z mojego punktu widzenia skuter powinniśmy sami tuningować, a nie kupować tuningowy.
* Trzecią sprawą jest dokładne sprawdzenie numerów ramy. Bywają przypadki, że kupujemy skuter a dostajemy inne papiery tzn. z innymi numerami ramy.
* Następnie, ale to już dla tych, którzy coś podejrzewają, nie bać się prosić o odkręcenie plastiku. Wtedy możemy zobaczyć czy plastik ma oryginalne uchwyty i czy wszystko jest w porządku. W przypadku odmowy odkręcenia jakiegokolwiek plastiku ze strony sprzedającego, radzę odpuścić sobie dalszą transakcję.
* Następną sprawą jest elektryka. Jest bardzo ważna. Należy sprawdzić oczywiście światła wszystkiego rodzaju mam tu na myśli pozycyjne, światła stopu, migacze.
Myślę, że z tymi informacjami zakupicie znakomity skuter
Źródło : [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
Jeszcze musisz otrzymać zgode od wortalu speedfight.com.pl...jeśli takową mi pokażesz będzie pochwała
Post został pochwalony 0 razy
|
|